torstai 23. helmikuuta 2017

Takatalvi ... en tykkää :(



Kyllä tuli vuorokaudessa lunta, huh...ei olisi tarvittu. Olin jo niin keväisissä tunnelmissa kaikkine siemenpusseineni, suunnittelin muutoksia pihalle ja hahmottelin uutta kukkapenkkiä. Sain toki kylvettyä lisää siemeniä ja vielä olisi laitettavaa. Tilanpuute vaan alkaa näin keväisin vaivata, mutta nyt keksinkin että laitan osan siemenviljelmistä vanhaan akvaarioon. Akvaario on seissyt turhan panttina varastomökissä vuosia eikä varmasti pidä vettä, mutta tähän hommaan saattaisi toimia hyvin! Onko kukaan muu koittanut?





Kotiin suunnittelin myös jo keväisempää ilmettä. Ajattelin ommella uusia tyynynpäällisiä sekä tilkkupehmustetta keinutuoliin. Lisäksi meinasin maalata eteisen uusiksi ja ehkä makkaristakin yhden seinän. Nyt ei huvita kuitenkaan ompelu- eikä maalaushommat vaikka ilman puolesta nyt juuri olisi hyvä aika tehdä täällä sisähommia :) No ensi viikolla sitten!

Mutta onneksi olen saanut viettää poikien kanssa hiihtolomaa. Ollaan ehditty jutella kunnolla, mikä normiarkena ei joka päivä onnistu kun toinen opiskelee länsi-Suomessa ja toinen harrastaa kaikki illat. Olen viikon aikana tyytyväisenä pannut merkille että mulla on kyllä tosi ihanat pojat ;) Ai miten niin olen puolueellinen? 

Nautitaan nyt tästä puhtaasta valkeudesta ja hauskat hiihtolomat teille kaikille, joilla sellainen on!

-kisu-


2 kommenttia:

  1. Lunta on saatu tännekin. No, kevät maistuu vielä paremmalle kunnon talven jälkeen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja on toki ihanan valoisaa, varsinkin kun aurinko paistaa :)

      Poista

Luen mielelläni ajatuksiasi, jätäthän viestin!